Mijn weegschaal zegt: 78.1KG (-15.1), 18.9%Vet, 55.7%Water, Inj. 41, omtrek 89 cm

Yoehee!! Ik heb mijn doel bereikt!! Minus 15.1 KG, en het resultaat mag er wezen. Ik zie er helemaal slank uit, en het dieet was van begin tot eind een goede ervaring. 🙂 Officieel mag je maximaal 40 injecties of 15KG afvallen. Maar ik deed er 1 extra dag erbij, hopende om op die 15KG te eindigen, wat dus is gelukt.

Ik ben wel een periode heel emotioneel geweest, maar ik denk niet dat dit met het dieet te maken heeft. Behalve dan dat ik door dit dieet rauw met mijn emoties geconfronteerd werd ipv ze weg te eten of te drinken. En dat heeft me alleen maar geholpen verder te groeien in het leven.

Duidelijk is, dit HCG dieet werkt! Ik voel me lichamelijk gezonder, en heb geen honger hoeven te ervaren tijdens het afvallen. Desondanks moet je zelf besluiten om alle rotzooi te laten staan en volledig voor deze kuur te gaan, en het vervolgens ook doen. Dan wordt je beloond met resultaat! Ik heb dit gedaan en ben trots en blij dat het is gelukt.

Warme appel uit de oven met kaneelpoeder en stevia.

Mijn moeder presenteert een warme appel uit de oven met kaneelpoeder en stevia.

Warme appel uit de oven.

Warme appel uit de oven.

Nu ik dit typ ben ik alweer 6 a 7 weken verder dan deze dag. En ik ben een inhaalslag aan het doen om dit blog weer up-to-date te krijgen. In de tussentijd ben ik op reis geweest naar Zuid Afrika, en heb daar allerlei bijzondere avonturen meegemaakt. Weer terug in Nederland was ik weer druk met werk, issues met een ex-vriendin die nu “sort of” weer mijn vriendin is.  Mede daarom heb ik niet meer geschreven in dit blog. Desondanks heb ik mijn gewicht wel dagelijks bijgehouden.